chacha bloggen ;)<3

idag var det andra dagen i skolan ;dd<3
helt okej faktiskt ;d<3
Men så äter vi jämt så sent så man håller på att D-Ö av hunger !
och imorn ska jag fika med mina älsklings tjejer :*
kulkul :D
på fredag blire kanske att va med malin :*
SÅ himla kul kommer vi ha asså !!<3
idag på engelskan körde vi "8an" hahahahaha dom va såååå snygga ;)<3
på svenskan dunkade jag lovisa mili och julia musik , grymt kul asså
vi skulle typ skriva brev till oss själva om typ våra mål under vt 2011 ;)<3
hahahahahahah några av mina mål är ganska så PRIVATA ! ahahahah xd<3
Men aja , ska väl kika vidare ;p<3
hare bääst ;dd<3
kramiisar/coolacajsa (yy'<3

Kommentarer
Postat av: Maggie

Vilken tid äter ni igentligen?:o<3

2011-01-11 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0