chacha bloggen ;)<3

Idag har jag först vart i skolan , det va väl helt okej :)<3
haha på idrotten körde vi typ nått kommer inte ihåg va det heter ;)<3
då körde jag med louice mili och elelta fast vi körde mini matcher så jag körde mot louice .
då sa mili och elelta att våra hjärnor inte ens blev en halv tillsammans , hahahah xd<3
DISKRIMINERING ! :o<3
pusss på er :*
sen så tog man bussen till fagersta :D<3
först va man på teater då :D<3
hahahah tidningsleken xd<3
så efter de stack man till bästavän då :*
älskar dig malin :*<3
så kom lasse och hämtade mig typ , 19.00 :D<3
så kom jag hem och käkade ,
nu sitter jag här och e arg !:@
för att det skulle ju va familjen annorlunda !men de skulle va någon jävla handboll :'(<3
jävla skit !
men aja ,
hare bääst ;dd<3
kramiisar/coolacajsa '<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0