chacha bloggen ;)<3

igår han jag inte blogga , så det blir ett extra långt inlägg från igår och idag ;)<3

först så va vi i skolan och det var väl kul sen så efter skolan (halv 2 asså ) så gick jag och julia lovisa johanna louice elelta samme och jerry ;)
hahaha , bästa humorn asså :**<3
kan lägga upp bilderna senare för datan dampar nu så det går inte att lägga in bilder :s lite cpe men aja ...<3
ska försöka fixa detta ;)<3
sen så på kvällen va vi i B-A-C-K-E-N :DD<3
va där med mina älskade johanna julia och moa :*'
sååååå kul asså , haha jag och julia skulle åka offpisten men det va typ en halv meter snö så vi tog av oss skidorna och gick upp och åkte den vanliga backen xd<3
hahahaah , BÄST ASSÅ ;D
Idag var det den läääängsta dagen ! och jag menar att den va lång ! till 3 !? :oo<3
fast imorn 20 över 1 8)<3
hahah as kul idag på musiken jue ! xd<3 freddan och wille fick typ något anfall , fast det har dom haft i typ 7 år ;)<3
hahaha , men nu ska jag hämta min lilla syster sen blire att syäda ;(<3
hare bääst :dd<3
kramiisar /coolacajsa(yy'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0