Prinsessa :)

aha , jag och clara sitter nu och kollar på söta sommarklänningar..
men när hon kollar på söta klänningar innebär det att hon ska ha prinsess kläningar..
haha , sparade bara 3 av klänningarna..
hon kan drömma hon !<3
Den här tyckte hon att jag skulle ha på skolavslutningen. hmm.. tror inte det !;)
den här tyckte hon att jag skulle ta med mig till lysekil ;)
haha ,tror INTE det !;)<3
Den här skulle jag ha i båten fall det kom några snyggingar dit.....
kul syster man har !-.-
men juste ,
jag skulle ju lägga upp vad  jag hade beställt ;)
Bikinin :)
Och tunikan..
de va inte så mycket..
men de va iaf något ;)
pussochhej /cajsalauttner :*<3

Kommentarer
Postat av: Maggie

Gulliga saker du beställde Cajsa!:*<3

2011-02-27 @ 16:40:16
Postat av: fanny

HAHAHA clara är så söööt :*

2011-02-28 @ 14:35:55
URL: http://fannyarmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0