kollar på tv nu..

Och idag glömde jag nyckeln hemma..
så pappa va tvungen att komma hem och lås upp :)
haha ,
Grymt rolig dag idag !
förutom en sak..
att det va min tur att leka mat tant med malin :(
asså för er som inte vet vad det betyder ..
man får typ hjälpa till i matsalen på ksk och typ torka bord och lägga iordning disken och så...
skit tråkigt menmen..
nu dampar jag och mili på några . haha
vi fick samme att logga ut ! xd
hah !
nu dampar vi på freddan :D<3
och nu loggade freddan ut..
Bloggar mer sen !<3
jag och mili ska iaf förlova oss när lek och hobby har öppet :D<3
haha :*<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah;D jag dampade på freddan asså han blev skit arg!!;D<3

2011-02-24 @ 19:44:58
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0