jag har jätte tråkigt..

och är ganska trött ,
men det har vart en ganska okej dag (yy'
först vaknade jag kvart i nio för den så kallade solen lös in i mina ögon.. fast det va ingen sol utan bara ljuset utifrån ..
Men sen så gick vi upp och kollade på starten på engelbrekts loppet :)
så gick vi hem. sen så sa vi hejdå till wilma för hon skulle till sthlm med svante och ninna :)
så åkte vi upp till nordansjö och kollade där ..
så åkte vi ner till byn igen och kollade på målgången..
men sen åkte vi hem till mamma :))
så typ åt vi  sen skulle vi egentligen åka till mammas jobb och städa men clara per och fanny fick följa med ist..
jag va ute och lekte med kusinerna :)
haha..
dom har livlig fantasi ..
vi bodde på ett slot som bara hade ett skithus och ett kök..
jag va drottningen thilde var prinsessan och malva va min slav :D
haha , så började det att brinna.. så tröck man på en knapp under våra sängar så blev det en bil ?
och sen så dog jag för jag var för stel för att komma åt knappen under sängen så jag ramlade och brann upp ?
och juste , mavas säng va en pulka thildes också en pulka men min den va en bob..
aja , det va väl typ min dag.. nej juste.. jag kollade ju på solsidan :D
men aja..
bloggar mer imorn !
pussochhej /cajsalautner:*<3

Kommentarer
Postat av: Fanny Bergman

gumman ja saknar dig mest i hela världen.. så du vet ♥

2011-02-14 @ 13:19:23
URL: http://fannyarmittnamn.blogg.se/
Postat av: coolacajsa <3

svar :

ååh gumman , jag saknar dig också mest i hela världen ! ringer någon dag när jag har tid !:*♥

2011-02-14 @ 19:27:40
URL: http://luddehlundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0