Dag 06 - mina vänner

Mina vänner är sjukt underbara..
och jag älskar varenda en !<3
Dom liksom har något speciellt hela bunten..
Alla finnns där fast man inte ser dom..
Och jag har ju inte bara kompisar här i norberg ,
Även i Lysekil Örebro och Fagersta..
Och aa , sjukt va jag älskar mina kompisar !
Fanny , en helt sjukt underbar människa..
Jag saknar henne underbart mycket , eller nej ! det är inte underbart att sakna henne så mycket ! Jag saknar henne jävligt mycket !
och vi har alltid kul.. i närheten av dig är det svårt att inte le !
Maggie  är också en sån vän som alltid finns där ! och jag älskar även denna flummiga person :*
hon lyssnar på allt ! och jag saknar henne !:(
Vi måste snart va babe !! :*
för nu är det så att jag saknar dig !:(
<3
elelta e en sån person som alltid är på bra humör..
och jag älskar henne grymt mycket !:D
Hon är en underbar person !! du e söt som socker också :*
loveu sweetie :*<3
Linnea och Lydia , ni är mitt ljus på dagen !
jag älskar er enormt mycket !
Vi är som systrar , hatar varann ibland , men för det mesta älskar jag er !:*
den dära natten , den natten måste vi göra om !:*
C.L.L (L)

Mili min underbara galna vän ,
vad skulle livet vara utan dig honey ? - ruttet !
du är så grym !! och jag älskar dig , om livet kan va fucking skit ibland då har jag dig !
loveu :*<3
Har också andra sjuk underbara vänner som jag älskar , men inte har någon bild på !:*
och ni vet vilka ni är !:*
pussochhej :*

Kommentarer
Postat av: Maggie

Jagälskardig!:*<3

saknar dig med MÅSTE TRÄFFAS NU!:O<3

2011-02-19 @ 09:50:39
Postat av: fanny

saknar dig sjukt mycket :( <3

2011-02-23 @ 14:39:33
URL: http://fannyarmittnamn.blogg.se/
Postat av: coolacajsa <3

maggie ;

saknar dig mer !:'(

det måste vi !? ;O<3

fanny:

saknaden går inte att beskriva<3

2011-02-23 @ 16:04:39
URL: http://luddehlundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0