Dag 04 – Mitt favoritminne

hmmm...
Har ganska många favvominnen...
kan säga några av dom
  • Musiklägret
  • lysekil
  • när fanny har vart här
  • kopparbo (L)

Det var några av mina favvo minnen ..... Det kommer lite bilder från varenda sak !:)
först musiklägret:
fina bilder..... jag vet !
hahhahaah . not ! men vi va faktiskt riktigt små där !! och vi gick i 4an men ändå !!! :ss
nu kommer lysekil:
Alla bilder sen fanny va här ligger på pappas data ... men men nu kommer några bilder sen kopparbo :)
gahahahah , jag ba älskar bilder killar ! :)
för go klass man har asså ...
saknar tiden då klassen va som syskon hela bunten... nu e vi bara en klass....
men men .. man kan ju alltid önska..
Det vaa alla mina fina minnen med fina kompisar (: <3
älskar er:*
pussochhej /cajsalautner:*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0