Dag 02 - min första kärlek

Min första "riktiga" kärlek va nog... jobbigt att säga men det är nog faktiskt david ..
Asså jag va ganska lycklig med honom men..  asså de tog bara slut jag pallade inte mer !
han va jätte snäll och så  , typ bästis med per (vilket va ganska bra!)
per och mamma gillade honom också ..
Han är säkert fortfarande snäll o så men håller inte kontakten med honom längre !
Jag gillade honom jätte mycket i vårt första förhållande i vårt andra va det mest bråk !
menmen....
Han va iaf jätte snäll och så ...
Hans pappa ed fördendelen ;)<3

Kommentarer
Postat av: David

fyfan,vad fan har jag gjort!

asså nu lysser en sjäna på himmelen för dig!



FÖLÅT FÖR ALLT!

vi måste pratta mera!

saknar dig!<3

2011-02-13 @ 03:18:59
Postat av: coolacajsa <3

:')<3

2011-02-13 @ 14:24:21
URL: http://luddehlundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0