bra dag ? - jaa !

haha ,
som rubriken ..
grymt underbar dag !
förutom snökaoset !!
Men nu kan dom va glada att det räcker med snö tills engelbrektsloppet :ss
haha ,
menmen...
på elevensval fick vi äta allt mums..
glassen va inte så god !:ss
aja , vi tog med 4 stora lådor till pastors .. så ville alla ha !
så frågade jag o mili om glassen va god till adde och filip , doms svar va
aa , jätte goda ! en halv sekund senare
- vänta jag måste på toa !
jag och mili bah ,
men så äcklig va den väl inte ?
adde och filip i kör
JOOOOO !
haha , grym dag ! och våran dans i slutet va ju grymm asså ,
spc adde, NOT ! asg*
Men i kväll blire unkan :D
fast jag får egentligen inte gå där eftersom jag bara går i 6an... Men tur som har en pappa som jobbar på rockkarusellen (yy'<3
haha , grymt !
så kanske några ska dit i 7an som jag känner.. hoppas de !
men nu ska jag gå och fixa lite ;)
har fått hur mycket kläder som hälst av wilma ! :oo
måste lägga in det i en av mina 10 garderober..
haha ,
pussochhej /cajsalautner:*<3

Kommentarer
Postat av: eleltaa

Hahah håller på att kissa på mig!...

så frågade jag o mili om glassen va god till adde och filip , doms svar va

aa , jätte goda ! en halv sekund senare

- vänta jag måste på toa !

jag och mili bah ,

men så äcklig va den väl inte ?

adde och filip i kör

JOOOOO !



hahahaha och kort spelet

2011-02-12 @ 08:25:33
URL: http://mylifeaseleltaa.blogg.se/
Postat av: coolacajsa <3

svar : haha .

va det så kul ? ;o

okej , ganska kul va det faktiskt xd<3

2011-02-12 @ 09:23:25
URL: http://luddehlundiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0