borlänge :)

heej bloggen :*<3
idag va jag först ut med ozzy grann hunden -.-'<3
sen så gick jag hem till nea för hon hade såklart glömt något här ;)<3
sen så kom lovisa o dom för vi skulle till borlänge o handla dom sista julklapparna ;) nu e jag helt klar ! puuh, sköönt !
jag köpte bara till clara och nea !
nea, du måste bli glad för din present för jag gick till 5 affärer innan jag hittade din !!! :o<3
haha, och till clara köpte jag 2 små saker :*<3
ska snart gå hem till nea och lämna hennes paket efter som att vi kanske inte hinner träffas på julafton :'(<3
och nu sitter jag här och fryser och väntar på att nea ska ringa och dricker varm choklad ur mammas tassimo, världs god choklad blire ! :o<3'
menmen. här kommer en bild på min lilla nea :**<3
kramisar/cajsah'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0