b-länge igår, chill idag, julafton imorn ;D<3

heej bloggen :*<3
imorn e det julafton ! :o<3
fyfan vad skönt !! så ska vi hem till pappa idag, men imorn vid 13 så ska vi hem till mammi igen :*<3
Idag skulle jag egentligen va med lovisa med dom skulle typ till gäsjö llr nått :p<3
Får väl hitta på något annat idag :p<3
men nu har jag och fanny busat i ungefär en timme :* loveu sis<3
imorn ska jag och lovisa ge varandras julklappar längtar till att öppna alla paketen ! fast jag fick mindre än clara för jag fick dyrare, men aja skit samma :p<3
igår va jag över med neas present ! hon vart jätte glad ! bra de ;D<3
men lite senare idag så lägger hon ut en bild på sin navelpearcing som jag köpte till henne, de va ganska söt iaf ! (aah'<3
sen så igår när jag va över till nea kl kanske va kvart över 8 kom hem typ kvart över 22 :s<3
Men kul hade vi iaf, haha så blev det srömavbrott i typ hela doms hus utom alex rum och tvättstugan, AS kul vare :p<3
så typ skrämde nea micke o jag och ullis skrämde gabbe xd
as kul ! sen badade jag o nea o pratade lite pv saker :p
men ska väl hitta på ngt annat nu :p
hare bääst ;DD
kramiisar/cajsah'<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0