Avesta ;D

heej bloggen, har vart i avesta idag då :)<3
handlat klart dom sista julklapparna, så har jag köpt en nyårs klänning och en julklänning :D<3
as bra nu är man helt klar ;)<3
sen så är jag arg på lovisa för hon har inte sagt vad hon önskar sig i julklapp, men nu har jag köpt en sak o då får hon bli glad för den saken efter som att hon INTE önskar sig nått ?
menmen...
det är svin kalt serriöst ! :o tror jag dör ! :o<3
ska sätta på mig vantar ;)<3
menmen, ska kanske göra varm óboy ;) gottgott !:D
ne vet jag inte vad jag skaa göra :)<3
något  kanske, inte sitta framför datan o tröka iaf -.-'<3
hare bääst ;D
kramiisar/cajsah'<3

Kommentarer
Postat av: sabina :d

fin blogg cajsa :D

2010-12-21 @ 14:59:22
URL: http://sabinave.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0